Corona har betyder, at vi i lang tid ikke har haft fysiske kundemøder, og det kan have stor indflydelse på, hvem som kunden i sidste ende vælger som sin leverandør. Førstegangsindtryk er bare enormt vigtigt, og nu hvor landet ser ud til at åbne op igen, kan vi forberede os på, hvordan vi gør klar til at tage imod kunderne igen på vores kontorer.

Vis, at du går op i din rengøring

Hvis der er en ting, som corona har lært os, så er det, hvor let vi egentlig kan smitte hinanden med sygdomme. Derfor er det rigtig god skik, hvis du viser over for kunder, at du går op i din renlighed, selvom corona ikke hærger som tidligere. Benyt blandt andet god rengøringshjælp i Århus, hvis det er her, du holder til.

Digital skiltning

Har du en stor virksomhed, hvor der er rigtig mange niveauer og mødelokaler? Så kan digital skiltning være et godt middel til at hjælpe kunder med at finde rundt i din virksomhed. Her kan de se en oversigt over, hvor de skal hen, og hvordan de kommer derhen. Det anbefales dog, at du altid henter din kunde, så kunden ikke får en dårlig oplevelse.

Send påmindelser inden mødet

I disse tider er det en ekstra god idé at minde om, at mødet rent faktisk foregår fysisk. Hvis du bare sender en invitation uden at tænke over, om det er online eller fysisk, så tror folk med god sandsynlighed, at det er online. Send derfor påmindelser, så de ved, hvor de skal dukke op henne.